loader-img
loader-img-2
هدر ارسال پستی

مشکل غیرقابل حل چپ‌دست بودن!

مشکل غیرقابل حل چپ‌دست بودن!

چپ‌دست بودن خوب نیست، بد هم نیست، فقط یک ویژگی است، درست مثل راست‌دست بودن.

اگر شما هم یکی از 15 تا 20 درصد جمعیت کره زمین باشید که چپ‌دست هستند، حتما در طول زندگی خود با ابزارهای مختلفی سروکار داشته‌‌اید که برای استفاده از آن‌ها به مشکل خورده‌اید. اما من نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم، راستش فقط می‌خواهم یک چیز کوتاه را خیلی خودمانی بگویم و بروم.

درست است که ما چپ‌دست‌ها با مشکلات زیادی دست به گریبانیم؛ اما این را یادتان باشد که ما (دست‌چپی‌ها) از بچگی و آرام آرام عادت می‌کنیم در دنیای شما راست‌دست‌ها زندگی کنیم. اما چیزی که هیچ وقت به آن عادت نمی‌کنیم، این است که آدم‌های دیگر، همین دست‌راستی‌های محترم، تا آخر عمرمان به طرز عجیبی نگاهمان می‌کنند، بعضی‌ها طوری رفتار می‌کنند که گویی نگاه کردن به کارهای ما سرگرمی جدیدشان باشد، یا انگار که ما آدم فضایی هستیم و از جای دیگری آمده‌ایم، یا بعضی آدم‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار همه کارهای ما اشتباه است!

مطمئن باشید همان‌قدر که ترتیب و نحوه کارهای ما چپ‌دست‌ها برای شما عجیب است، به همان اندازه هم کارهای شما برای ما باورنکردنی است و حتی گاهی از اینکه شما چه‌طور یک کاری را انجام می‌دهید سرگیجه می‌گیریم! اما قرار نیست چون با ما متفاوتید، به شما خرده بگیریم یا همه‌اش دنبال این باشیم که بگوییم شما عجیبید و برعکس ما کار می‌کنید و...

بیایید فقط تفاوت‌هایمان را بپذیریم و کمی عادی‌تر کنار هم زندگی کنیم! همین.

متنی به مناسبت روز جهانی چپ‌دست‌ها.

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط آلماتک